دسته‌بندی نشده

قوانین و مقررات خریدار

کاربر گرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات و برنامه‌‏های کاربردی فروشگاه اتوگاما به دقت مطالعه فرمایید.

ورود کاربران به وب‏‌سایت اتوگاما  هنگام استفاده از پروفایل شخصی، طرح‏‌های تشویقی و سایر خدمات ارائه شده توسط فروشگاه به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از سرویس‌‏ها و خدمات فروشگاه اتوگاما است. توجه داشته باشید که ثبت سفارش نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین فروشگاه از سوی کاربر است.

قوانین عمومی

توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های فروشگاه اتوگاما منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌های فروشگاه تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

تعریف مشتری یا کاربر

مشتری یا کاربر به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت نام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات فروشگاه اتوگاما اقدام نماید.

ثبت و پردازش سفارش

روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارش‏‌های ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش می‌‏شوند.
فروشگاه اتوگاما به مشتریان خود در ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت در روز امکان سفارش‌‏گذاری می‌‏دهد.
کلیه سفارش‌‏های ثبت شده در  فروشگاه به محض نهایی شدن در صف پردازش قرار می‏‌گیرند. فروشگاه اتوگاما همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارش‌‏های ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را می‏‌نماید. با وجود این، در صورتی که موجودی محصولی در فروشگاه  به پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارش‌‏گذاری، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای فروشگاه اتوگاما محفوظ است و یا مشتری می‏‌تواند به جای کالای به اتمام رسیده،  محصول دیگری را جایگزین کند.
کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود اگرچه پول شما بطور کامل بعد از ۷۲ ساعت مسترد می گردد.بررسی سفارشات نیز با توجه به روش ارسال به مشتری، تحت بررسی قرار می گیرد.

چنانچه به هر دلیلی تمایل به لغو سفارش داشتید تنها در 24 ساعت اول پس از ثبت شدن سفارش این کار مقدور می باشد و بعد از آن امکان لغو سفارش وجود نخواهد داشت.

خسارت در هنگام حمل و نقل

فروشگاه اتوگاما همواره نهایت تلاش خود را می‏‌کند تا کلیه سفارش‏‌ها در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد. با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکت‌‏های حمل و نقل معتبر  به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و فروشگاه اتوگاما تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران می‌‏کند.
آسیب‏‌های ناشی از حمل و نقل باید در عرض ۲۴ ساعت کاری پس از تحویل سفارش به فروشگاه اتوگاما اطلاع داده شود و کالای آسیب دیده به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و کلیه متعلقات و فاکتور به  فروشگاه ارسال شود.

مهلت تست قطعات استوک

در راستای سرویس دهی مناسب، فروشگاه اتوگاما این امکان را ایجاد نموده تا کلیه کالاهای استوک تا 24 ساعت پس از تحویل ( در برخی موارد خاص این زمان بیشتر یا کمتر است ) در چارچوب قوانین گارانتی محصول طبق بند های زیر  قابل تعویض باشد.
لازم به توجه است که ایرادهای اعلام شده توسط مشتری، توسط کارشناسان  فروشگاه  کنترل و بررسی می‏‌شود و در صورت تائید وجود نقص فنی، کالا مشمول استفاده از سرویس فوق می‏‌شود. همچنین، این سرویس، اشکال‏‌های فنی که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمی‌‏شود.
آسیب‏‌های فیزیکی ناشی از حمل و نقل شامل استفاده از این سرویس نمی‏‌شود و جهت اطلاع بیشتر شرایط مربوط به خسارت در هنگام حمل و نقل را مطالعه فرمایید.
در صورت ارسال کالا برای واحد مربوطه جهت بررسی مشکل و اینکه ضمانت بازگشت وجه یا تعویض کالا شامل ان محصول می شود یا خیر در صورتی که واحد مربوطه این حق را به مشتری نداد تا ۷ روز مهلت دارید جهت پیگیری و بازپس گیری کالای خود اقدام نمایید.
برای استفاده از سرویس تضمین تعویض ۲ روزه فروشگاه ، دقت فرمایید که کالا به ‏خوبی بسته بندی شود، لوازم جانبی و پرینت فاکتور که از طریق پیامک دریافت کرده اید به صورت کامل به همراه آن ارسال شود.
در صورتی که کالای برگشتی در شرایط اولیه خود توسط فروشگاه دریافت نشود، امکان سرویس دهی وجود ندارد و کالا خارج از شرایط تعویض محسوب می شود.
در صورتی که موجودی کالای آسیب دیده در فروشگاه به اتمام برسد، و فروشگاه امکان تعویض کالای آسیب دیده با کالای جایگزین را نداشته باشد، می‌تواند مبلغ کالا را به حساب خریدار استرداد نماید و نوسان‏‌های قیمت باعث کاهش و یا افزایش این مبلغ نمی‌‏شود.

در صورتی که کاربر بعد از ثبت سفارش یا خرید پشیمان شود مبلغ 10 درصد از فاکتور کسر میشود

محتوا و توضیحات کالا

فروشگاه اتوگاما نهایت تلاش و دقت را در راستای ارائه تمامی سرویس‌‏های خود می‏‌کند و به منظور تولید محتوا از منابع و مراجع اصیل و نیز شرکت‏‌های سازنده محصولات استفاده می‏‌کند. لازم به ذکر است فروشگاه  تضمین نمی‏‌کند که توصیفات محصول و یا دیگر مطالب مندرج در سایت عاری از خطا باشد. اگر محصول ارائه شده توسط فروشگاه دارای هر گونه مغایرت با اطلاعات درج شده در سایت است تنها راه حل، استرداد کالا قبل از استفاده و در شرایط اولیه است.

سیاست قیمت گذاری

سیاست قیمت‌‏گذاری در فروشگاه اتوگاما مبتنی بر اصول مشتری مداری و احترام به حقوق مصرف کننده است. قیمت‏‌های ارائه شده برای کالاها در فروشگاه قیمت‏‌های خرده فروشی است که غالباً توسط تولید‏کننده و یا تامین‏‌کننده آن محصول به صورت مصوب تعیین شده است و سایر کالاها بر اساس مدل و مشخصات و همچنین کالاهای مشابه در بازار تعیین قیمت می‌‏شوند.
با نهایت احترام به کاربران و با توجه به طیف گسترده سبد محصولات، فروشگاه نمی‌تواند قیمت و موجودی نهایی کالاها را قبل از سفارش گذاری به صورت قطعی اعلام نماید. در مواردی بسیار نادر و در صورت وجود نوسان‌‏هایی در بازار و یا اشتباه در قیمت‌‏گذاری، اگر سفارشی قابل تحویل نباشد، فروشگاه موظف است موضوع را به فرد سفارش‌ ‏دهنده اطلاع دهد (از طریق یکی از راههای ایمیلی – تغییر وضعیت در سایت و یا تلفنی) و سفارش را لغو نماید . ذکر این نکته لازم است که برگشت وجه برای مشتریانی که پرداخت آنلاین انجام دادند  تا 3 روز کاری پس از لغو سفارش آن ها به حساب بانکی شخص سفارش دهنده انجام خواهد شد.
لازم به ذکر است در صورتی که کالایی پس از ثبت سفارش شامل کاهش قیمت شود، شمامل سفارشات پیشین نخواهد شد. قیمت کلیه محصولات قیمت تمام شده است و مشتری مبلغ جداگانه‌‏ای بابت مالیات و عوارض ارزش افزوده پرداخت نمی‏‌کند.هزینه‏‌های بسته بندی، ارسال و بیمه حمل کالا  بسته به شرایط سفارش که در فرم سبد خرید اطلاع‌ ‏رسانی می‌‏شود،جداگانه محاسبه شود.

کد تخفیف

در صورت وجود کد تخفیف، درصد، مبلغ و کد آن در پنل کاربری شما قابل مشاهده خواهد بود. و یا از طریق اعلانات بالا و یا پایین صفحات وبسایت به اطلاع همگان می رسد. چنانچه فراموش کردید از کد تخفیف استفاده نمایید. فاکتور شما قابل ویرایش نمی باشد لذا مبلغی بابت تخفیف مسترد نخواهد شد.

هر زمانی ممکن است در سایت کد تخفیف اعلام گردد و قطعا این کد تخفیف شامل سفارشاتی که از پیش ثبت شده اند نخواهد شد و سفارش قابل عودت یا لغو نمی باشد.

ارسال کالا-پیگیری سفارش

  • شیوه ارسال کالاهای خریداری شده بسته به شهر محل سکونت مشتری و نوع بار می تواند متفاوت باشد اگرچه فروشگاه اتوگاما ارزانترین و سریعترین سرویس را انتخاب خواهد کرد.
  • هزینه ارسال همواره اندکی بیشتر از هزینه درج شده در رسید پستی شما می باشد. هزینه ارسال (ایفاد) شامل هزینه پستی + هزینه بسته بندی + هزینه ارسال از فروشگاه اتوگاما تا مبدا پستی می باشد.
  • در صورت افزایش تعرفه های پست یا تیپاکس و یا به هر دلیل دیگری فروشگاه اتوگاما می تواند کالای شما را پسکرایه نموده و چنانچه پرداختی بابت حمل و نقل در سایت داشته اید صرفا همان مبلغ پرداخت شده در سایت را به حساب شما عودت دهد.
  • زمان ارسال کالای خریداری شده (تحویل به مبدا پستی) 2 الی 3 روز کاری  از روز بعد از خرید محصول می باشد (پنج شنبه ها برای بسته بندی روز کاری محسوب نمی شود) مگر آنکه در صفحه محصول زمان بندی دیگری مشخص شده باشد. کالاهایی که شامل رنگ می باشند حداقل 6 روز کاری زمان برای آماده سازی و ارسال نیاز دارند.
  • چنانچه بسته مشتری توسط هر یک از سرویس دهنده ها (تیپاکس و پست) به اشتباه به شهر دیگر ارسال شود و یا به هر دلیل دیگری از طرف سرویس دهنده تاخیر در زمان رسیدن کالا ایجاد شود، امکان ارسال مجدد کالا و یا مسترد کردن مبلغ  از طرف اتوگاما وجود نخواهد داشت مگر آنکه بسته به اتوگاما عودت داده شود. در صورت بروز این موارد لطفا صبور باشید تا کالا بدست شما برسد. توجه داشته باشید که اتوگاما هیچگونه کنترلی بر روی عملکرد سرویس دهنده های رسمی کشور ندارد و این سرویس دهندگان هر کدام روال کاری و اداری خود را دارند.
  • بعد از درج کد پیگیری در سایت و ارسال پیامک مسئولیت رهگیری کالا با مشتری می باشد. چنانچه به هر دلیلی مشتری پیگیری نکند و کالا از طرف سرویس پست یا تیپاکس عودت داده شود ارسال مجدد آن شامل هزینه های ارسال و برگشت کالا و ارسال مجدد کالا می گردد.در این شرایط(بعد از برگشت خوردن جنس) چنانچه مشتری تصمیم به لغو سفارش داشته باشد هزینه ارسال و عودت کالا از مبلغ فاکتور کسر گردیده و به حساب مشتری مسترد می گردد.
  • بعد از دریافت بسته توسط مشتری، مشتری متعهد می گردد بسته را بلادرنگ بررسی نموده و هرگونه مغایرت یا خرابی قطعات را در مدت زمان کمتر از 24 ساعت به فروشگاه اطلاع دهد و یا آنرا به سرویس دهنده های پست و تیپاکس عودت دهد. توجه نمایید که با گذشت زمان امکان پیگیری از طریق سرویس دهندگان ارسال سخت تر خواهد شد.

 

توجه داشته باشید که کالاهای با ابعاد بزرگتر از 1 متر و کالاهایی که ابعاد آن با کارتنهای استاندارد پستی متفاوت است تنها از طریق تیپاکس قابل ارسال می باشند

در صورت لزوم مطالب مندرج در این صفحه بروزرسانی خواهد شد و خریداران پیش از خرید می بایست این قوانین را مطالعه نمایند

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *