دسته‌بندی نشده

ارسال کالا

ارسال کالا

ارسال کالا

  • شیوه ارسال کالاهای خریداری شده بسته به شهر محل سکونت مشتری و نوع بار می تواند متفاوت باشد اگرچه فروشگاه اتوگاما ارزانترین و سریعترین سرویس را انتخاب خواهد کرد.
  • هزینه ارسال همواره اندکی بیشتر از هزینه درج شده در رسید پستی شما می باشد. هزینه ارسال (ایفاد) شامل هزینه پستی + هزینه بسته بندی + هزینه ارسال از فروشگاه اتوگاما تا مبدا پستی می باشد.
  • در صورت افزایش تعرفه های پست یا تیپاکس و یا به هر دلیل دیگری فروشگاه اتوگاما می تواند کالای شما را پسکرایه نموده و چنانچه پرداختی بابت حمل و نقل در سایت داشته اید صرفا همان مبلغ پرداخت شده در سایت را به حساب شما عودت دهد.
  • زمان ارسال کالای خریداری شده (تحویل به مبدا پستی) 2 الی 3 روز کاری  از روز بعد از خرید محصول می باشد (پنج شنبه ها برای بسته بندی روز کاری محسوب نمی شود) مگر آنکه در صفحه محصول زمان بندی دیگری مشخص شده باشد. کالاهایی که شامل رنگ می باشند حداقل 6 روز کاری زمان برای آماده سازی و ارسال نیاز دارند.
  • چنانچه بسته مشتری توسط هر یک از سرویس دهنده ها (تیپاکس و پست) به اشتباه به شهر دیگر ارسال شود و یا به هر دلیل دیگری از طرف سرویس دهنده تاخیر در زمان رسیدن کالا ایجاد شود، امکان ارسال مجدد کالا و یا مسترد کردن مبلغ  از طرف اتوگاما وجود نخواهد داشت مگر آنکه بسته به اتوگاما عودت داده شود. در صورت بروز این موارد لطفا صبور باشید تا کالا بدست شما برسد. توجه داشته باشید که اتوگاما هیچگونه کنترلی بر روی عملکرد سرویس دهنده های رسمی کشور ندارد و این سرویس دهندگان هر کدام روال کاری و اداری خود را دارند.
  • بعد از درج کد پیگیری در سایت و ارسال پیامک مسئولیت رهگیری کالا با مشتری می باشد. چنانچه به هر دلیلی مشتری پیگیری نکند و کالا از طرف سرویس پست یا تیپاکس عودت داده شود ارسال مجدد آن شامل هزینه های ارسال و برگشت کالا و ارسال مجدد کالا می گردد.در این شرایط(بعد از برگشت خوردن جنس) چنانچه مشتری تصمیم به لغو سفارش داشته باشد هزینه ارسال و عودت کالا از مبلغ فاکتور کسر گردیده و به حساب مشتری مسترد می گردد.
  • بعد از دریافت بسته توسط مشتری، مشتری متعهد می گردد بسته را بلادرنگ بررسی نموده و هرگونه مغایرت یا خرابی قطعات را در مدت زمان کمتر از 24 ساعت به فروشگاه اطلاع دهد و یا آنرا به سرویس دهنده های پست و تیپاکس عودت دهد. توجه نمایید که با گذشت زمان امکان پیگیری از طریق سرویس دهندگان ارسال سخت تر خواهد شد.

 

توجه داشته باشید که کالاهای با ابعاد بزرگتر از 1 متر و کالاهایی که ابعاد آن با کارتنهای استاندارد پستی متفاوت است تنها از طریق تیپاکس قابل ارسال می باشند

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *